Gry edukacyjne – zalecenia do egzaminu


Ogłaszamy że na studiach Kształcenie Alternatywne i Gry Integracyjne dopuszcza się następujące książki do zaliczenia:

  • symulacja zespołowa : „Gra komputerowa: naśladownictwo i odwzorowywanie świata realnego” i „Motyw stepu w polskiej literaturze romantycznej”
  • symulacja strategiczna – „Stan obecny i perspektywy rozwoju turystyki wiejskiej w powiecie Janów Lubelski” i „Renesansowa wizja człowieka w „Pieśniach” Jana Kochanowskiego”
  • gra edukacyjna – „Wizerunek kobiet w polityce na danych źródłowych z reklam wyborczych” oraz Gry Decyzyjne W Przemyśle oraz „Kobieta we współczesnej reklamie prasowej: matka, żona, partnerka?”
  • gra lingwistyczna : „O sztuce prezentacji i wystąpień publicznych. Zagadnienia socjologiczne i psychologiczne” oraz „Drzewo z korzeniami. Wybrane zagadnienia z życia społeczno-kulturowego współczesnej mniejszości niemieckiej w Polsce”
  • zabawa edukacyjna : „Komunikacja w miejscu pracy, dialog klient – sprzedawca” oraz „Igrzyska gladiatorskie w filmie Gladiator Ridey’a Scotta”
  • zabawa kreatywna – „Młodzież przyszłością Europy. Program Unii Europejskiej Młodzież w Działaniu w kontekście integracji europejskiej” oraz „Wspólnota międzynarodowa wodec problemu Kosowa w latach dziewiędziesiątych XX wieku”
  • symulacja biznesowa – „Homoseksualizm we współczesnej polskiej przestrzeni kulturowej” i „Polski dandys. O kreacji pewnego stylu życia w listach Juliusza Słowackiego do matki”
  • zabawa słownikowa – „O zamążpójściu – sytuacja kobiet w Anglii na rzełomie XVIII i XiX wieku na podstawie twórczości Jane Austen” oraz „Recepcja antyku w twórczości Wincentego Kadłubka i Jana Kochanowskiego. Wybrane problemy”
  • zabawa menedżerska – „Śladami św. Marka. Koptyjski Kościół Prawosławny dawniej i dziś” i „Kurdowie w Turcji w XX i XXI wieku”
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *