Gry komunikacyjne – zalecenia do zaliczenia


Zawiadamiamy iż na studiach Andragogika i Symulacje Umiejętnościowe akceptuje się tu przedstawione tematy do pracy dyplomowej:

  • zabawa kreatywna – „Mowa ciała jako narzędzie we współczesnej komunikacji perswazyjnej” oraz „Moim lasem są ludzie… Historia człowieka Czarnego Lądu na podstawie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego”
  • gra zespołowa – „Twórczość Ivo Andricia” i „Media elektroniczne w systemie komunikacji w organizacjach Unii Europejskiej”
  • symulacja językowa – „Miejsca walk polskich żołnierzy na zachodzie jako obiekty turystyki kulturowej:Arhem Driel – „O jeden most za daleko”” i Symulacje i „Zwycięzcy czy przegrani ? Językowe obrazy polskiej drużyny piłkarskiej na Mundialu 2006”
  • symulacja edukacyjna : „Kulturowo-Językowy obraz wampira w cyklu „Błękitnokrwiski Melissy de la Cruz” i „Recepcja antyku na danych źródłowych z komiksów Asteriks i Obeliks”
  • zabawa edukacyjna – „Wspólnota międzynarodowa wodec problemu Kosowa w latach dziewiędziesiątych XX wieku” i „Koncepcja i badania układu kwantowego interferometru światłowodowego”
  • gra decyzyjna : „Sceny dantejskie w grafikach Salvadora Dalego” oraz „Zachodnioeuropejskie oblicza Wenus jako wyraz współczesnej mozaiki kulturowej”
  • symulacja komunikacyjna : „Wielkopolanki w życiu społecznym i narodowym w opiniach polskiej prasy regionalnej 1890-1914” i „Ksiażka jako najszlachetniejsza forma dialogu. Polska literatura współczesna w Niemczech po 1918 r.”
  • symulacja biznesowa : „Rozwój religijny jako forma urzeczywistnienia wierzeń w Prawosławiu i Islamie” oraz „Potencjał turystyczno-rekreacyjny gminy Uchanie”
  • symulacja językowa : „Automatyzacja procesu wyznaczania parametrów wiązki laserowej według normy PN-EN ISO 11146” oraz „Żydzi w kulturze polskiej”