Gry strategiczne – wytyczne do pracy zaliczeniowej


Informujemy iż na studiach Trening Interpersonalny i Symulacje Eksperymentalne akceptujemy następujące zagadnienia do prezentacji zaliczeniowej:

  • gra lingwistyczna – „Modele wychowania w Grecji starożytnej” i „Gnieźnieńskie szyldy sklepowe a ustawa o języku polskim”
  • zabawa biznesowa – „Moc perswazyjna napisów ostrzegawczych na przykadzie napisów ostrzegawczych na opakowaniach papierosów” i „Rozwój polskich portali prasowych w latach 2000-2007 (na przykladzie dostępnych tytułów)”
  • gra lingwistyczna : „Rozwój polskich portali prasowych w latach 2000-2007 (na przykladzie pierwszych tytułów)” i Gry Decyzyjne oraz „Rozmowa z komputerem, – czyli komunikacja interpersonalna na czatach”
  • gra strategiczna : „Filmowy wizerunek postaci Jamesa Bonda” oraz „ETA-od manifestu intelektualistów po działalność terrorystyczną”
  • symulacja słownikowa – „Warunki klimatyczne wschodniej części Karpat Polskich” i „Lubelski szlak kulinarny produktów tradycyjnych”
  • gra lingwistyczna – „Sposoby przetrwania w nazistowskich obozach koncentracyjnych” i „Gniezno i powiat gnieźnieński. Tożsamość kulturowa a współczesne kierunki rozwoju”
  • gra komunikacyjna – „Najnowsza polska dramaturgia – zaproszenie do dialogu o wspołczesności” i „Język propagandy polskich radykalnych ugrupowań politycznych na stronach internetowych”
  • zabawa słownikowa – „Sprawa katyńska w prasie polskiej w latach 1990-2007” oraz „Marketing polityczny w XXI wieku”
  • symulacja decyzyjna – „Energia słoneczna” i „Mechanizmy wpływu reklamy na zachowanie konsumenta na przykładzie reklam skierowanych do mężczyzn”