Gry kreatywne – tematy do pracy magisterskiej


Potwierdzamy że na studiach Kształcenie Alternatywne i Gry Integracyjne akceptuje się nizej wymienione opracowania do prezentacji zaliczeniowej:

  • zabawa decyzyjna : „Internet a feminizm – obraz polskich organizacji kobiecych w cyberprzestrzeni” oraz „Wpływ wyszukiwarki Google na internet i użytkowników ”
  • gra strategiczna : „Collegium Europaeum Gnesnense w zwierciadle semiotyki” i „Zbrodniarze wojenni byłej Jugosławii”
  • zabawa kreatywna – „Charakterystyka dostępnych subkultur młodzieżowych” i Gry oraz „Reklama społeczna i inne metody służące zapobieganiu oraz zwalczniu cyberprzemocy w Polsce”
  • zabawa kreatywna : „Dziennik Wacława Niźyńskiego” oraz „Wampiry w europejskich tradycjach i kulturze. Mit czy rzeczywistość”
  • zabawa decyzyjna : „Atrakcyjność turystyczna Kotliny Kłodzkiej” oraz „”Ziemia Obiecana” powieść Władysława Stanisława Reymonta i ekranizacji Andrzeja Wajdy”
  • zabawa edukacyjna : „Współczesny terroryzm w opiniach prasy polskiej. Uwarunkowania polityczno-socjologiczne ” oraz „Wpływ internetu na media tradycyjne”
  • gra edukacyjna – „Skuteczne techniki przekazywania w relacji klient – sprzedawca” i „Wpływ katastrofy smoleńskiej na stosunki polsko-rosyjskie”
  • gra edukacyjna : „Metody prowadzenia śledztwa przez detektywów w powieści kryminalnej” oraz „Spirytyzm w rozumieniu Artura Conan Doyle’a ”
  • zabawa lingwistyczna : „Znane i nieznane oblicza wybitnych postaci historycznych. Studium historyczno – kulturowe” i „Opiniotwórcza rola mediów katolickich w Polsce na wiarę i poglądy ich odbiorców”